search
koszyk0

Brak produktów w koszyku.

termin realizacji w ciągu 30 dni ?
Produkt wykonywany na zamówienie indywidualne Klienta. Termin realizacji zamówienia zależy od dostępności wybranych materiałów u producenta, skomplikowania zamówienia oraz aktualnych możliwości wykonawcy. Dotyczy dni roboczych.
zwroty i wymiana: nie podlega?
Towar na zamówienie indywidualne zgodnie z Dz.U. 2014, poz.827 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta art. 38 pkt 3. nie podlegają wymianie ani zwrotowi.
dostawa: 70 zł
Z tej samej serii:
TRU LED oprawa zwieszana AQForm bbhome TRU LED kinkiet AQForm bbhome SET TRU LED hermetic kinkiet AQForm bbhome SET TRU LED zwieszany track AQForm bbhome SET TRU LED natynkowy track AQForm bbhome SET TRU LED track AQForm bbhome TRU LED oprawa natynkowa AQForm bbhome

Zapytanie o wycenę

SET TRU LED oprawa zwieszana LED AQForm
Wypełnij formularz abyśmy mogli skontaktować się z Tobą i przedstawić wycenę wybranego modelu sofy.
Nasz doradca oddzwoni do Ciebie w terminie 2 dni roboczych i przygotuje dedykowaną wycenę produktu.

    Szczegóły produktu

    SET TRU LED oprawa zwieszana LED AQForm

    • Moc: zależna od wersji
      Źródło światła: LED, zintegrowane
      Dostępna temperatura barwowa: 2700K/3000K/4000K
    • Sterowanie w opcji: DALI, switchDIM, AQsmart
      Zawiera zintegrowane źródło światła.
      Zawiera zasilacz.
    • Ten produkt zawiera źródło światła o klasie efektywności energetycznej E.

     

    Dostawa
    Koszty wysyłki na terenie Polski:
    Przesyłka InPost (paczkomaty) – 14,00 zł brutto. Dostępna tylko dla produktów o gabarytach do 41x48x64 cm.
    Przesyłka kurierska DHL do 30 kg, paczka Max 70x40x40cm – 19,00 zł brutto. Dostawy tylko w dniach roboczych w godzinach pomiędzy 9 a 17.
    Pozostałe produkty objęte są Dostawą Specjalną.
    Promocja “Darmowa Dostawa”
    1) Zamówienia, których ostateczna wartość po uwzględnieniu dodatkowych rabatów przewyższa 299 zł wysyłamy gratis.
    2) Promocja nie dotyczy towarów z wyprzedaży i towarów dostępnych w dostawie specjalnej.
    3) Promocja organizowana jest na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej i nie dotyczy zamówień wysyłanych za granicę.
    4) W przypadku zwrotu całości zamówienia, warunki promocji “Darmowa Dostawa” przestają być spełnione a sklep bbhome.pl zastrzega sobie prawo do potrącenia kosztów wysyłki pierwotnego zamówienia z należności wobec Klienta.
    5) W przypadku zwrotu części zamówienia, jeżeli wartość zakupów pozostałych u klienta jest mniejsza niż 299 zł warunki promocji „Darmowa Dostawa” przestają być spełnione a sklep bbhome.pl zastrzega sobie prawo do potrącenia kosztów wysyłki pierwotnego zamówienia z należności wobec Klienta.
    6) Wszelkie ewentualne reklamacje dotyczące promocji prosimy składać pisemnie do Biura Obsługi Klienta na adres: online@bbhome.pl.
    Dostawa specjalna
    Warunki dostawy specjalnej ustalane są indywidualnie w zależności od gabarytów zamawianych produktów i odległości dostawy. Dostawy międzynarodowe, dostawy produktów zagranicznych o gabarytach większych niż 41x48x64 cm sprowadzanych do Polski, oraz produktów polskich transportowanych poza granice Polski każdorazowo podlegają odrębnej wycenie kosztów dostawy.

    TERMIN REALIZACJI

    Zamówienia są realizowane najpóźniej następnego dnia roboczego po zaksięgowaniu wpłaty na koncie, o ile towar jest na stanie magazynu głównego.

    W przypadku towarów, którymi dysponujemy na bieżąco termin realizacji jest podawany na karcie każdego produktu i wynosi od 2 do 40 dni roboczych.
    Termin realizacji na meble, tkaniny, tapety na zamówienie indywidualne wydłuża się w zależności od rodzaju asortymentu i szczegółów zamówienia.

    Jeśli w jednym zamówieniu znajdą się towary o różnym terminie dostępności-ostateczny termin realizacji całego zamówienia dotyczy zawsze produktu o dłuższym terminie realizacji.

    BEZPIECZNA DOSTAWA

    Współpracujemy ze sprawdzonymi firmami kurierskimi i zawsze staramy sie pakować towar bezpiecznie, jednak bardzo prosimy aby PRZED PODPISANIEM LISTU DOSTAWY U KURIERA SPRAWDZIĆ KONIECZNIE:

    Opakowanie zewnętrzne, ilość paczek, stan produktu. Jeżeli towar, który Państwo otrzymają, ma naruszone opakowanie, jest niekompletny (niewystarczająca ilość paczek) lub karton jest uszkodzony z zewnątrz przez przewoźnika lub towar jest uszkodzony np. zbity, koniecznie trzeba poprosić kuriera o protokół reklamacyjny i wypełnić druk koniecznie w jego obecności. Protokół szkody powinien zawierać: datę, godzinę doręczenia, spis zabezpieczeń wewnątrz kartonu oraz opis uszkodzeń lub zauważonych braków w towarze, uwzględniając jego model. Proszę zrobić zdjęcie telefonem komórkowym i wraz z kopią formularza natychmiast przesłać go do nas na adres online@bbhome.pl W takiej sytuacji należy odmówić przyjęcia dostawy a kurier po sporządzeniu protokołu zabiera przesyłkę z powrotem. My natomiast, zaraz po otrzymaniu od Państwa wszystkich powyższych informacji postaramy się wysłać towar ponownie lub zwrócimy pieniądze.

    Zwroty

    Dla produktów na zamówienie zwrot nie jest możliwy.

    Towar na zamówienie indywidualne zgodnie z Dz.U. 2014, poz.827 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta art. 38 pkt 3. nie podlegają wymianie ani zwrotowi.

    Podobne produkty

    Inspiracje