Deco Room

Deco Room

Deco Room

Od czasu jaskiń Lascaux ludzka potrzeba aby wpływać na swoje najbliższe otoczenie: oswajać je, zdobić, czynić bardziej przyjaznym, wyjątkowym i osobistym nie uległa zmianie. Zmieniały się środki wyrazu i stylistyka, ale potrzeba wyrażenia własnej indywidualności i snucia opowieści o sobie za pomocą przedmiotów codziennego użytku pozostały niezmienne. Malowidła naskalne ukazują wrażliwość na piękno człowieka pierwotnego, a groby wielu starożytnych kultur przywiązanie do cennego przedmiotu. Późniejsza reprezentacyjna funkcja pałaców i rezydencji, przepełnionych kosztownymi meblami i sztuką tylko potwierdza immanentną tęsknotę Homo Sapiens do ozdabiania miejsca zamieszkania.
Something for the Weekend – July 2015
foto: Pinterest
foto: Pinterest

Uroda życia codziennego

Puste ściany z reprodukcją słoneczników Van Gogha, jeden punkt świetlny na środku sufitu i tylko niezbędne, najpotrzebniejsze meble odchodzą do lamusa, a takie „funkcjonalne podejście” nie broni się w morzu współczesnych możliwości które stwarza deco- rynek. Zaskakujące zestawienia mebli i przedmiotów mają zadziwiać, śmieszyć, budzić skojarzenia z malarstwem, intrygować; jednym słowem bawić, a piękny detal być przyprawą, która nadaje smak życiu estety. Pięknie żyć znaczy dziś pięknie mieszkać, pięknie się ubierać pięknie nakrywać do stołu i szukać piękna w najbliższym otoczeniu. Choć piękno znaczy dla każdego co innego liczy się wspólna estetyzująca postawa, a tej wokół nas jest coraz więcej. Starannie komponowane scenki z precyzyjnie dobranymi przedmiotami w obrębie wybranej stylistyki spotkać można w prywatnych domach, biurach i przestrzeniach publicznych.
salon tendance
foto: Pinterest
Shamir Shah Design: Divinely Down to Earth
foto: Pinterest
Image result for zinovatnaya
foto: Pinterest

 

Instagram Friendly

Wszechobecna estetyka reklamowa kształtuje gusty szerokiej publiczności, a wysoka jakość fotografii cyfrowej, obecnej w każdej komórce pozwala utrwalać inspirujące fragmenty rzeczywistości i dzielić się nimi z rzeszami znajomych i nieznajomych przy okazji propagując dobry design. Media społecznościowe odgrywają w tym procesie niebagatelną rolę. Brief dla pracowni architektonicznych, kreujących wnętrza publiczne typu bary, restauracje, kluby coraz częściej zawiera punkt dotyczący zaprojektowania miejsca które będzie się dobrze prezentowało na Instagramie, – oczywiście z obowiązkowym Selfie na pierwszym planie. Selfie na odpowiednio atrakcyjnym tle działa jak viral promując „spot” wśród potencjalnej klienteli. W zamierzchłych czasach zjawisko to nazywano „marketingiem bezpośrednim” – najbardziej wiarygodnym i najtańszym źródłem generowania ruchu w handlu. Nowe pokolenia, rosnące w nowej rzeczywistości przekładają klasykę marketingu na nowy charakterystyczny dla siebie język.

light reference
foto: Pinterest
Boiserie com letreiro de LED
foto: Pinterest
Back to the Past
Zbieranina mebli i dekoracji „z dawnych lat” nie znajduje uznania, o ile nie jest inspirowana najmodniejszą estetyką lat 50-tych, 60-tych, lub 70t-ych. Mid-Century style jest HOT – gorącym trendem sezonu, choć dekoracyjny element w roli głównej nie zawsze jest symbolem wyrafinowania i elegancji. Czasem – ekstrawagancji, z klasycznym pięknem nie mającym nic wspólnego. Sięgając dalej wstecz – Strzemiński i jego konstruktywizm, przełożony na język wzornictwa przemysłowego, architektury i mody, inspiracja geometrią, wzajemną relacją czystych kolorów i geometrycznych brył to niszowa propozycja dla ortodoksyjnych fanów designu w czystej postaci. Po latach zapomnienia z nową siłą przemawia do pokoleń zbuntowanych wobec burżuazyjnych wartości i rodzinnego obiadu na tle szafy gdańskiej i pejzażu z kresową chatką.
Fall in love with DelightFULL unique hotel interior ideas | www.delightfull.eu | Visit us for more inspirations about: Hotel decoration ideas, interior decoration ideas, hotel room design, hotel style bedroom ideas, hotel bedroom design modern, hotel bedroom decorating ideas, hotel room interior design ideas, hotel bedroom lighting ideas, stilnovo lamps chandeliers, modern hotel lighting, luxury hotel decor, best hotel room interiors
foto: Pinterest
Song Qi restaurant review - Monte Carlo, Monaco
foto: Pinterest
O Gustach się Nie Dyskutuje.
Mody mogą być różne, ale mają jedną wspólną cechę – konsekwentnie i odważnie używane są zawsze przekonywujące. Czy w duchu scandi, czy art deco – jeśli wnętrza są dobrze „zrobione” przetrwają próbę czasu i zaskoczą artystycznym recyclingiem w kolejnych epokach. Oczywiście meble i przedmioty też mają swoją datę ważności, ponieważ nie można ich przełożyć 1:1 w dzisiejszą rzeczywistość. Taka dosłowność się nie sprawdzi, ale w mieszance historii ze współczesnością bestsellery przeszłości z pewnością znajdą swoje miejsce.
foto: Pinterest
Dining room lighting: These lighting ideas will elevate your dining room decor.
foto: Pinterest
Skąd przyszliśmy, Kim jesteśmy i Dokąd zmierzamy?
Słynny tytuł obrazu Paula Gaugin nawiązuje do zagadki naszego istnienia, a jego przebieg dokumentuje historia kultury materialnej. Z szerokiej palety możliwości można znaleźć tą właściwą, aby przestrzeń wokół siebie zaznaczyć w subiektywny sposób. Charakterystyczne, z pietyzmem urządzone wnętrza, będą istnieć w pamięci naszych bliskich, tak jak wyjątkowe deco- przedmioty przypominać o naszym istnieniu w łańcuszku ludzkich istnień.