Deasinerskie pufy szklane jadalnia opinie
Industrialny regały z drewna salon na wymiar
Modny sofa tapiecerowana szklany gabinet wyprzedaż
Na zamówienie
numer produktu: KAT00057
termin realizacji w ciągu 14 dni ?
Produkt wykonywany na zamówienie indywidualne Klienta. Termin realizacji zamówienia zależy od dostępności wybranych materiałów u producenta, skomplikowania zamówienia oraz aktualnych możliwości wykonawcy. Dotyczy dni roboczych.
zwroty i wymiana: nie podlega?
Towar na zamówienie indywidualne zgodnie z Dz.U. 2014, poz.827 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta art. 38 pkt 3. nie podlegają wymianie ani zwrotowi.
dostawa: gratis?
Cena dostawy wybranego produktu. Przy zamówieniu od 300 zł dostawa gratis!
Szczegóły produktu

Eijffinger Atlantic Anchors to tapeta z motywem marynistycznym która świetnie wpasuje się niemal do każdego wnętrza. W kolekcji tapet i borderów – Atlantic znajdziemy wszystko co kojarzy się ze słonecznymi wakacjami nad morzem: piasek, muszelki i homary. Odnajdziemy tutaj również elementy portowego wystroju, napisy i bordery.

Tapeta Eijffinger  nr. 343071 . Cena za rolkę o długości 10 m i szerokości 52 cm. Przesunięcie wzoru 3,8 cm.

Wykonane z winylu na flizelinie.

Dostępny również kolor 343070 – o szczegóły pytaj pod adresem skleponline@bbhome.pl

* zamówienie wymaga indywidualnego potwierdzenia dostępności i terminu realizacji, czas oczekiwania na zamówienie wynosi ok. 14-30 dni

Dostawa
Koszty wysyłki na terenie Polski:
Przesyłka InPost (paczkomaty) – 14,00 zł brutto. Dostępna tylko dla produktów o gabarytach do 41x48x64 cm.
Przesyłka kurierska DHL do 30 kg – 19,00 zł brutto. Dostawy tylko w dniach roboczych w godzinach pomiędzy 9 a 17.
Przesyłki delikatne i o dużych gabarytach np meble, lustra duże lampy czy duże zamówienia, wysyłane są najczęściej na palecie (dostawa specjalna).
Przesyłki na palecie kurier dostarcza pod drzwi, nie wnosi i nie rozpakowuje, cena przesyłki na palecie 180 zł brutto.
Promocja “Darmowa Dostawa”
1) Zamówienia, których ostateczna wartość po uwzględnieniu dodatkowych rabatów przewyższa 300 zł wysyłamy gratis.
2) Promocja nie dotyczy towarów z wyprzedaży i towarów dostępnych w dostawie specjalnej.
3) Promocja organizowana jest na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej i nie dotyczy zamówień wysyłanych za granicę.
4) W przypadku zwrotu całości zamówienia, warunki promocji “Darmowa Dostawa” przestają być spełnione a sklep bbhome.pl zastrzega sobie prawo do potrącenia kosztów wysyłki pierwotnego zamówienia z należności wobec Klienta.
5) W przypadku zwrotu części zamówienia, jeżeli wartość zakupów pozostałych u klienta jest mniejsza niż 300 zł warunki promocji „Darmowa Dostawa” przestają być spełnione a sklep bbhome.pl zastrzega sobie prawo do potrącenia kosztów wysyłki pierwotnego zamówienia z należności wobec Klienta.
6) Wszelkie ewentualne reklamacje dotyczące promocji prosimy składać pisemnie do Biura Obsługi Klienta na adres: skleponline@bbhome.net.pl.
Dostawa specjalna
Warunki dostawy dla zamówień posiadających produkty dostępne w dostawie specjalnej ustalane są zgodnie z poniższą tabelą.

Produkty ponadgabarytowe (sofy, fotele, duże lampy, meble)
Paleta: 180 zł brutto Transport BBHome: 160-210 zł brutto Transport BBHome (poza Warszawą): 160-210 zł + 3,50 zł za kilometr brutto

TERMIN REALIZACJI

Zamówienia są realizowane najpóźniej następnego dnia roboczego po zaksięgowaniu wpłaty na koncie, o ile towar jest na stanie magazynu głównego.

W przypadku towarów, którymi dysponujemy na bieżąco termin realizacji jest podawany na karcie każdego produktu i wynosi od 2 do 40 dni roboczych.
Termin realizacji na meble, tkaniny, tapety na zamĻwienie indywidualne wydłuża się w zależności od rodzaju asortymentu i szczegółów zamówienia.

Jeśli w jednym zamówieniu znajdą się towary o różnym terminie dostępności-ostateczny termin realizacji całego zamówienia dotyczy zawsze produktu o dłuższym terminie realizacji.

BEZPIECZNA DOSTAWA

Współpracujemy ze sprawdzonymi firmami kurierskimi i zawsze staramy sie pakować towar bezpiecznie, jednak bardzo prosimy aby PRZED PODPISANIEM LISTU DOSTAWY U KURIERA SPRAWDZIĆ KONIECZNIE:

Opakowanie zewnętrzne, ilość paczek, stan produktu. Jeżeli towar, który Państwo otrzymają, ma naruszone opakowanie, jest niekompletny (niewystarczająca ilość paczek) lub karton jest uszkodzony z zewnątrz przez przewoźnika lub towar jest uszkodzony np.zbity, koniecznie trzeba poprosić kuriera o protokół reklamacyjny i wypełnić druk koniecznie w jego obecności. Protokół szkody powinien zawierać: datę, godzinę doręczenia, spis zabezpieczeń wewnątrz kartonu oraz opis uszkodzeń lub zauważonych braków w towarze, uwzględniając jego model. Proszę zróbić zdjęcie telefonem komórkowym i wraz z kopią formularza natychmiast przesłać go do nas na adres skleponline@bbhome.net.pl W takiej sytuacji należy odmówić przyjęcia dostawy a kurier po sporządzeniu protokołu zabiera przesyłkę z powrotem. My natomiast, zaraz po otrzymaniu od Państwa wszystkich powyższych informacji postaramy się wysłać towar ponownie lub zwrócimy pieniądze.

Zwroty

Dla produktów na zamówienie zwrot nie jest możliwy.

Towar na zamówienie indywidualne zgodnie z Dz.U. 2014, poz.827 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta art. 38 pkt 3. nie podlegają wymianie ani zwrotowi.

Podobne produkty

Inspiracje

1