search
koszyk0

Brak produktów w koszyku.

sunreef
sunreef
Na zamówienie
termin realizacji w ciągu 30 dni ?
Produkt wykonywany na zamówienie indywidualne Klienta. Termin realizacji zamówienia zależy od dostępności wybranych materiałów u producenta, skomplikowania zamówienia oraz aktualnych możliwości wykonawcy. Dotyczy dni roboczych.
zwroty i wymiana: nie podlega?
Towar na zamówienie indywidualne zgodnie z Dz.U. 2014, poz.827 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta art. 38 pkt 3. nie podlegają wymianie ani zwrotowi.
dostawa: od 14 zł ?
Cena dostawy dla wybranego produktu. Przy zamówieniu od 299 zł dostawa gratis! Z wyłączeniem produktów z outletu.
ilość
Szczegóły produktu

Stwórz swoją własną spersonalizowaną świecę z zapachem, który najbardziej lubisz. Na zamówienie nadrukujemy na nią Twoje logo dzięki czemu może stać się eleganckim prezentem dla Twoich pracowników lub kontrahentów. Wybierz pojemność świecy, wielkość i kolor opakowania i naczynia. Zalejemy ją wysokiej jakości woskiem perfumowanym Twoim ulubionym zapachem na bazie francuskich perfum. Minimalne zamówienie wynosi 100 szt.

Skontaktuj się z nami pod adresem: skleponline@bbhome.pl, a my dokonamy kompleksowej wyceny.

Dostawa
Koszty wysyłki na terenie Polski:
Przesyłka InPost (paczkomaty) – 14,00 zł brutto. Dostępna tylko dla produktów o gabarytach do 41x48x64 cm.
Przesyłka kurierska DHL do 30 kg, paczka Max 70x40x40cm – 19,00 zł brutto. Dostawy tylko w dniach roboczych w godzinach pomiędzy 9 a 17.
Pozostałe produkty objęte są Dostawą Specjalną.
Promocja “Darmowa Dostawa”
1) Zamówienia, których ostateczna wartość po uwzględnieniu dodatkowych rabatów przewyższa 299 zł wysyłamy gratis.
2) Promocja nie dotyczy towarów z wyprzedaży i towarów dostępnych w dostawie specjalnej.
3) Promocja organizowana jest na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej i nie dotyczy zamówień wysyłanych za granicę.
4) W przypadku zwrotu całości zamówienia, warunki promocji “Darmowa Dostawa” przestają być spełnione a sklep bbhome.pl zastrzega sobie prawo do potrącenia kosztów wysyłki pierwotnego zamówienia z należności wobec Klienta.
5) W przypadku zwrotu części zamówienia, jeżeli wartość zakupów pozostałych u klienta jest mniejsza niż 299 zł warunki promocji „Darmowa Dostawa” przestają być spełnione a sklep bbhome.pl zastrzega sobie prawo do potrącenia kosztów wysyłki pierwotnego zamówienia z należności wobec Klienta.
6) Wszelkie ewentualne reklamacje dotyczące promocji prosimy składać pisemnie do Biura Obsługi Klienta na adres: online@bbhome.pl.
Dostawa specjalna
Warunki dostawy specjalnej ustalane są indywidualnie w zależności od gabarytów zamawianych produktów i odległości dostawy. Dostawy międzynarodowe, dostawy produktów zagranicznych o gabarytach większych niż 41x48x64 cm sprowadzanych do Polski, oraz produktów polskich transportowanych poza granice Polski każdorazowo podlegają odrębnej wycenie kosztów dostawy.

TERMIN REALIZACJI

Zamówienia są realizowane najpóźniej następnego dnia roboczego po zaksięgowaniu wpłaty na koncie, o ile towar jest na stanie magazynu głównego.

W przypadku towarów, którymi dysponujemy na bieżąco termin realizacji jest podawany na karcie każdego produktu i wynosi od 2 do 40 dni roboczych.
Termin realizacji na meble, tkaniny, tapety na zamówienie indywidualne wydłuża się w zależności od rodzaju asortymentu i szczegółów zamówienia.

Jeśli w jednym zamówieniu znajdą się towary o różnym terminie dostępności-ostateczny termin realizacji całego zamówienia dotyczy zawsze produktu o dłuższym terminie realizacji.

BEZPIECZNA DOSTAWA

Współpracujemy ze sprawdzonymi firmami kurierskimi i zawsze staramy sie pakować towar bezpiecznie, jednak bardzo prosimy aby PRZED PODPISANIEM LISTU DOSTAWY U KURIERA SPRAWDZIĆ KONIECZNIE:

Opakowanie zewnętrzne, ilość paczek, stan produktu. Jeżeli towar, który Państwo otrzymają, ma naruszone opakowanie, jest niekompletny (niewystarczająca ilość paczek) lub karton jest uszkodzony z zewnątrz przez przewoźnika lub towar jest uszkodzony np. zbity, koniecznie trzeba poprosić kuriera o protokół reklamacyjny i wypełnić druk koniecznie w jego obecności. Protokół szkody powinien zawierać: datę, godzinę doręczenia, spis zabezpieczeń wewnątrz kartonu oraz opis uszkodzeń lub zauważonych braków w towarze, uwzględniając jego model. Proszę zrobić zdjęcie telefonem komórkowym i wraz z kopią formularza natychmiast przesłać go do nas na adres online@bbhome.pl W takiej sytuacji należy odmówić przyjęcia dostawy a kurier po sporządzeniu protokołu zabiera przesyłkę z powrotem. My natomiast, zaraz po otrzymaniu od Państwa wszystkich powyższych informacji postaramy się wysłać towar ponownie lub zwrócimy pieniądze.

Zwroty

Dla produktów na zamówienie zwrot nie jest możliwy.

Towar na zamówienie indywidualne zgodnie z Dz.U. 2014, poz.827 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta art. 38 pkt 3. nie podlegają wymianie ani zwrotowi.

Podobne produkty

Inspiracje