Lampion Mayson Gold Eichholtz
Lampion Mayson Gold Eichholtz inspirowany stylem Art Deco łączy klasyczny design z nowoczesną estetyką. Charakteryzuje się złotym wykończeniem i przezroczystymi prętami szklanymi, które zapewniają miękki i ciepły blask. Lampion dostępny jest w trzech wariantach wymiarowych oraz trzech wariantach kolorystycznych wykończenia elementów metalowych.
Zobacz wszystkie produkty holenderskiej marki Eichholtz dostępne w BBHome.
Wymiary
-
- Rozmiar S:
- Wysokość 27,5 cm
- Średnica 16,5 cm
- Rozmiar S:
-
- Rozmiar M:
- Wysokość 32 cm
- Średnica 20 cm
- Rozmiar M:
-
- Rozmiar L:
- Wysokość 37,5 cm
- Średnica 23 cm
- Rozmiar L:
Materiał
- Szkło
- Metal
Kolor
- Antyczny mosiądz
- Przezroczysty (szkło)
Uwagi
- Lampion Eichholtz Mayson Gold
- Regularnie odkurzaj polerowaną stal nierdzewną i metalowe wykończenia za pomocą miotełki z piór lub miękkiej, czystej szmatki. Uporczywe plamy usuwaj letnią wodą lub łagodnym środkiem do czyszczenia gospodarstwa domowego. Nigdy nie używaj gorącej wody, żrących chemikaliów ani środków do usuwania kleju. Unikaj ręczników papierowych, rakli i tym podobnych.
Aranżacje
- Biuro projektowe BBHome Design wykorzystuje eleganckie dodatki marki Eichholtz w projektach nowoczesnych mieszkań i domów. Relacje z realizacji projektów znajdziesz tutaj: Modne dodatki w nowoczesnych wnętrzach.
Do pobrania
- Cena “od” dotyczy lampionu w rozmiarze S
- W naszym sklepie możesz kupić wszystkie produkty z oferty Eichholtz dostępne na stronie producenta.
- Produkty marki Eichholtz sprowadzamy na indywidualne zamówienie i nie podlegają procedurze zwrotu.
- Terminy realizacji ustalamy indywidualnie, po złożeniu zamówienia wymagana jest 50% przedpłata.
- Napisz do nas po więcej informacji: online@bbhome.pl
Przesyłka InPost (paczkomaty) – 14,00 zł brutto. Dostępna tylko dla produktów o gabarytach do 41x48x64 cm.
Przesyłka kurierska DHL do 30 kg, paczka Max 70x40x40cm – 19,00 zł brutto. Dostawy tylko w dniach roboczych w godzinach pomiędzy 9 a 17.
Pozostałe produkty objęte są Dostawą Specjalną.
1) Zamówienia, których ostateczna wartość po uwzględnieniu dodatkowych rabatów przewyższa 299 zł wysyłamy gratis.
2) Promocja nie dotyczy towarów z wyprzedaży i towarów dostępnych w dostawie specjalnej.
3) Promocja organizowana jest na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej i nie dotyczy zamówień wysyłanych za granicę.
4) W przypadku zwrotu całości zamówienia, warunki promocji “Darmowa Dostawa” przestają być spełnione a sklep bbhome.pl zastrzega sobie prawo do potrącenia kosztów wysyłki pierwotnego zamówienia z należności wobec Klienta.
5) W przypadku zwrotu części zamówienia, jeżeli wartość zakupów pozostałych u klienta jest mniejsza niż 299 zł warunki promocji „Darmowa Dostawa” przestają być spełnione a sklep bbhome.pl zastrzega sobie prawo do potrącenia kosztów wysyłki pierwotnego zamówienia z należności wobec Klienta.
6) Wszelkie ewentualne reklamacje dotyczące promocji prosimy składać pisemnie do Biura Obsługi Klienta na adres: online@bbhome.pl.
Warunki dostawy specjalnej ustalane są indywidualnie w zależności od gabarytów zamawianych produktów i odległości dostawy. Dostawy międzynarodowe, dostawy produktów zagranicznych o gabarytach większych niż 41x48x64 cm sprowadzanych do Polski, oraz produktów polskich transportowanych poza granice Polski każdorazowo podlegają odrębnej wycenie kosztów dostawy.
TERMIN REALIZACJI
Zamówienia są realizowane najpóźniej następnego dnia roboczego po zaksięgowaniu wpłaty na koncie, o ile towar jest na stanie magazynu głównego.
W przypadku towarów, którymi dysponujemy na bieżąco termin realizacji jest podawany na karcie każdego produktu i wynosi od 2 do 40 dni roboczych.
Termin realizacji na meble, tkaniny, tapety na zamówienie indywidualne wydłuża się w zależności od rodzaju asortymentu i szczegółów zamówienia.
Jeśli w jednym zamówieniu znajdą się towary o różnym terminie dostępności-ostateczny termin realizacji całego zamówienia dotyczy zawsze produktu o dłuższym terminie realizacji.
BEZPIECZNA DOSTAWA
Współpracujemy ze sprawdzonymi firmami kurierskimi i zawsze staramy sie pakować towar bezpiecznie, jednak bardzo prosimy aby PRZED PODPISANIEM LISTU DOSTAWY U KURIERA SPRAWDZIĆ KONIECZNIE:
Opakowanie zewnętrzne, ilość paczek, stan produktu. Jeżeli towar, który Państwo otrzymają, ma naruszone opakowanie, jest niekompletny (niewystarczająca ilość paczek) lub karton jest uszkodzony z zewnątrz przez przewoźnika lub towar jest uszkodzony np. zbity, koniecznie trzeba poprosić kuriera o protokół reklamacyjny i wypełnić druk koniecznie w jego obecności. Protokół szkody powinien zawierać: datę, godzinę doręczenia, spis zabezpieczeń wewnątrz kartonu oraz opis uszkodzeń lub zauważonych braków w towarze, uwzględniając jego model. Proszę zrobić zdjęcie telefonem komórkowym i wraz z kopią formularza natychmiast przesłać go do nas na adres online@bbhome.pl W takiej sytuacji należy odmówić przyjęcia dostawy a kurier po sporządzeniu protokołu zabiera przesyłkę z powrotem. My natomiast, zaraz po otrzymaniu od Państwa wszystkich powyższych informacji postaramy się wysłać towar ponownie lub zwrócimy pieniądze.
Dla produktów na zamówienie zwrot nie jest możliwy.
Towar na zamówienie indywidualne zgodnie z Dz.U. 2014, poz.827 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta art. 38 pkt 3. nie podlegają wymianie ani zwrotowi.