Na zamówienie

Poduszka żakardowa FS Home Collections Peacock Face 45×45 cm

numer produktu: pod000462
termin realizacji w ciągu 7 dni ?
Produkt wykonywany na zamówienie indywidualne Klienta. Termin realizacji zamówienia zależy od dostępności wybranych materiałów u producenta, skomplikowania zamówienia oraz aktualnych możliwości wykonawcy. Dotyczy dni roboczych.
zwroty i wymiana: nie podlega?
Towar na zamówienie indywidualne zgodnie z Dz.U. 2014, poz.827 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta art. 38 pkt 3. nie podlegają wymianie ani zwrotowi.
dostawa: 14 zł?
Cena dostawy wybranego produktu. Przy zamówieniu od 500 zł dostawa gratis!
cena: od 369,00 

Ozdobna poduszka z motywem pawich piór, wykonane w holenderskiej manufakturze tradycyjną techniką tkania żakardu. Awers poduszki przedstawia portret pawia z profilu, w otoczeniu dekoracyjnych zielono-czarno-granatowych pawich oczek. Rewers z weluru w kolorze Blue-Marine. Królewska kolorystyka, elegancki motyw pawich piór tkanych nitką w kolorze starego złota. Wygodny zamek umożliwiający zdjęcie poszewki do czyszczenia metodą chemiczną. Sprzedawana wraz z wypełnieniem. Poduszka sprzedawana na zamówienie. O więcej szczegółów pytaj w sklepie online BBHome.

Opinie

Na razie nie ma opinii o produkcie.

Napisz pierwszą opinię o “Poduszka żakardowa FS Home Collections Peacock Face 45×45 cm”

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Koszt wysyłki na terenie Polski:

Przesyłka kurierska DHL do 30 kg – 19,00 zł brutto. Dostawy tylko w dniach roboczych w godzinach pomiędzy 9 a 17.
Przesyłki delikatne i o dużych gabarytach np meble, lustra duże lampy czy duże zamówienia, wysyłane są najczęściej na palecie.
Przesyłki na palecie kurier dostarcza pod drzwi, nie wnosi i nie rozpakowuje, cena przesyłki na palecie 180 zł brutto.

PROMOCJA “Darmowa Dostawa”

1) Wszystkie zamówienia, których ostateczna wartość po uwzględnieniu dodatkowych rabatów przewyższa 500 zł wysyłamy gratis.
2) Promocja nie dotyczy towarów z wyprzedaży.
3) Promocja organizowana jest na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej i nie dotyczy zamówień wysyłanych za granicę.
4) W przypadku zwrotu całości zamówienia, warunki promocji “Darmowa Dostawa” przestają być spełnione a sklep bbhomeonline.pl zastrzega sobie prawo do potrącenia kosztów wysyłki pierwotnego zamówienia z należności wobec Klienta.
5) W przypadku zwrotu części zamówienia, jeżeli wartość zakupów pozostałych u klienta jest mniejsza niż 500 zł warunki promocji „Darmowa Dostawa” przestają być spełnione a sklep bbhomeonline.pl zastrzega sobie prawo do potrącenia kosztów wysyłki pierwotnego zamówienia z należności wobec Klienta.
6) Wszelkie ewentualne reklamacje dotyczące promocji prosimy składać pisemnie do Biura Obsługi Klienta na adres: skleponline@bbhome.net.pl.

TERMIN REALIZACJI

Zamówienia są realizowane najpóźniej następnego dnia roboczego po zaksięgowaniu wpłaty na koncie, o ile towar jest na stanie magazynu głównego.

W przypadku towarów, którymi dysponujemy na bieżąco termin realizacji jest podawany na karcie każdego produktu i wynosi od 2 do 40 dni roboczych.
Termin realizacji na meble, tkaniny, tapety na zamĻwienie indywidualne wydłuża się w zależności od rodzaju asortymentu i szczegółów zamówienia.

Jeśli w jednym zamówieniu znajdą się towary o różnym terminie dostępności-ostateczny termin realizacji całego zamówienia dotyczy zawsze produktu o dłuższym terminie realizacji.

BEZPIECZNA DOSTAWA

Współpracujemy ze sprawdzonymi firmami kurierskimi i zawsze staramy sie pakować towar bezpiecznie, jednak bardzo prosimy aby PRZED PODPISANIEM LISTU DOSTAWY U KURIERA SPRAWDZIĆ KONIECZNIE:

Opakowanie zewnętrzne, ilość paczek, stan produktu. Jeżeli towar, który Państwo otrzymają, ma naruszone opakowanie, jest niekompletny (niewystarczająca ilość paczek) lub karton jest uszkodzony z zewnątrz przez przewoźnika lub towar jest uszkodzony np.zbity, koniecznie trzeba poprosić kuriera o protokół reklamacyjny i wypełnić druk koniecznie w jego obecności. Protokół szkody powinien zawierać: datę, godzinę doręczenia, spis zabezpieczeń wewnątrz kartonu oraz opis uszkodzeń lub zauważonych braków w towarze, uwzględniając jego model. Proszę zróbić zdjęcie telefonem komórkowym i wraz z kopią formularza natychmiast przesłać go do nas na adres skleponline@bbhome.net.pl W takiej sytuacji należy odmówić przyjęcia dostawy a kurier po sporządzeniu protokołu zabiera przesyłkę z powrotem. My natomiast, zaraz po otrzymaniu od Państwa wszystkich powyższych informacji postaramy się wysłać towar ponownie lub zwrócimy pieniądze.

Dla produktów na zamówienie zwrot nie jest możliwy.

Towar na zamówienie indywidualne zgodnie z Dz.U. 2014, poz.827 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta art. 38 pkt 3. nie podlegają wymianie ani zwrotowi.