Dywan Glacier Blue AD
Dywan Glacier Blue z kolekcji Handmad to propozycja dla osób ceniących sobie nowoczesne wzornictwo. Tworzony ręcznie w Indiach wyróżnia się najwyższą jakością, uzyskaną dzięki zastosowaniu wysokogatunkowej wełny z Nowej Zelandii, włókien wiskozy, wiskozy bambusowej oraz szlachetnego tencelu. To idealna propozycja dla tych, którzy szukają niebanalnych rozwiązań we wnętrzach. To uzupełnienie nowoczesnych, minimalistycznych apartamentów, jak i naturalnych, skandynawskich przestrzeni. Dostępny w dwóch rozmiarach.
Cechy produktu
Dostępne rozmiary
- 160x230cm,
- 200x300cm
Szczegóły
- Dywan Glacier Blue :
- Materiał: 100% wiskoza
- Gramatura: 5000 gr/m2
- Grubość: 1,2cm
- Przeznaczenie: do salonu, do sypialni, do pokoju dziennego
Kolory
- Kolor : odcienie beżu, granatu i niebieskiego
Pielęgnacja
- Codzienna pielęgnacja – odkurzanie. Aby żywotność materiału była jak najdłuższa, należy go okurzać przynajmniej 1 raz w tygodniu, najlepiej odkurzaczem elektrycznym z opcją szczotkowania.
- Lekkie zabrudzenia – W przypadku świeżych plam najlepiej jest zwilżyć ręcznik frotte zimą wodą, wyżymać go i pozostawić na plamie do wyschnięcia.
- Pranie całkowite- Praniem powinny zająć się wyspecjalizowane firmy lub pralnie chemiczne.
Aranżacje
- Biuro projektowe BBHome Design wykorzystuje eleganckie tekstylia i dywany w projektach nowoczesnych mieszkań i domów. Relacje z realizacji projektów znajdziesz tutaj: Nowoczesne wnętrza.
- Zobacz również tekstylia w BBHome i wybierz dla siebie wyjątkowy produkt!
Pytania
- Jeśli masz więcej pytań, napisz do nas: online@bbhome.pl
Przesyłka InPost (paczkomaty) – 14,00 zł brutto. Dostępna tylko dla produktów o gabarytach do 41x48x64 cm.
Przesyłka kurierska DHL do 30 kg, paczka Max 70x40x40cm – 19,00 zł brutto. Dostawy tylko w dniach roboczych w godzinach pomiędzy 9 a 17.
Pozostałe produkty objęte są Dostawą Specjalną.
1) Zamówienia, których ostateczna wartość po uwzględnieniu dodatkowych rabatów przewyższa 299 zł wysyłamy gratis.
2) Promocja nie dotyczy towarów z wyprzedaży i towarów dostępnych w dostawie specjalnej.
3) Promocja organizowana jest na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej i nie dotyczy zamówień wysyłanych za granicę.
4) W przypadku zwrotu całości zamówienia, warunki promocji “Darmowa Dostawa” przestają być spełnione a sklep bbhome.pl zastrzega sobie prawo do potrącenia kosztów wysyłki pierwotnego zamówienia z należności wobec Klienta.
5) W przypadku zwrotu części zamówienia, jeżeli wartość zakupów pozostałych u klienta jest mniejsza niż 299 zł warunki promocji „Darmowa Dostawa” przestają być spełnione a sklep bbhome.pl zastrzega sobie prawo do potrącenia kosztów wysyłki pierwotnego zamówienia z należności wobec Klienta.
6) Wszelkie ewentualne reklamacje dotyczące promocji prosimy składać pisemnie do Biura Obsługi Klienta na adres: online@bbhome.pl.
Warunki dostawy specjalnej ustalane są indywidualnie w zależności od gabarytów zamawianych produktów i odległości dostawy. Dostawy międzynarodowe, dostawy produktów zagranicznych o gabarytach większych niż 41x48x64 cm sprowadzanych do Polski, oraz produktów polskich transportowanych poza granice Polski każdorazowo podlegają odrębnej wycenie kosztów dostawy.
TERMIN REALIZACJI
Zamówienia są realizowane najpóźniej następnego dnia roboczego po zaksięgowaniu wpłaty na koncie, o ile towar jest na stanie magazynu głównego.
W przypadku towarów, którymi dysponujemy na bieżąco termin realizacji jest podawany na karcie każdego produktu i wynosi od 2 do 40 dni roboczych.
Termin realizacji na meble, tkaniny, tapety na zamówienie indywidualne wydłuża się w zależności od rodzaju asortymentu i szczegółów zamówienia.
Jeśli w jednym zamówieniu znajdą się towary o różnym terminie dostępności-ostateczny termin realizacji całego zamówienia dotyczy zawsze produktu o dłuższym terminie realizacji.
BEZPIECZNA DOSTAWA
Współpracujemy ze sprawdzonymi firmami kurierskimi i zawsze staramy sie pakować towar bezpiecznie, jednak bardzo prosimy aby PRZED PODPISANIEM LISTU DOSTAWY U KURIERA SPRAWDZIĆ KONIECZNIE:
Opakowanie zewnętrzne, ilość paczek, stan produktu. Jeżeli towar, który Państwo otrzymają, ma naruszone opakowanie, jest niekompletny (niewystarczająca ilość paczek) lub karton jest uszkodzony z zewnątrz przez przewoźnika lub towar jest uszkodzony np. zbity, koniecznie trzeba poprosić kuriera o protokół reklamacyjny i wypełnić druk koniecznie w jego obecności. Protokół szkody powinien zawierać: datę, godzinę doręczenia, spis zabezpieczeń wewnątrz kartonu oraz opis uszkodzeń lub zauważonych braków w towarze, uwzględniając jego model. Proszę zrobić zdjęcie telefonem komórkowym i wraz z kopią formularza natychmiast przesłać go do nas na adres online@bbhome.pl W takiej sytuacji należy odmówić przyjęcia dostawy a kurier po sporządzeniu protokołu zabiera przesyłkę z powrotem. My natomiast, zaraz po otrzymaniu od Państwa wszystkich powyższych informacji postaramy się wysłać towar ponownie lub zwrócimy pieniądze.
SZYBKI I BEZPROBLEMOWY ZWROT
Jeśli chcesz zwrócić zakupiony towar, masz na to aż 14 dni kalendarzowych! Po prostu spakuj towar i odeślij go do nas bez podania przyczyny. Nie zapomnij o wypełnieniu protokołu zwrotu dołączanego do każdej przesyłki. Zwrot wpłaty na podane konto otrzymasz w przeciągu 14 dni roboczych.
Zwrot zostanie uznany jeżeli:
– produkt nie nosi oznak użytkowania,
– ma metkę i posiada oryginalne opakowanie fabryczne i dowód zakupu.
– produkt nie został uszkodzony w trakcie transportu zwrotnego z tytułu niewłaściwie zapakowanej przesyłki,
– dołączony protokół zwrotu został prawidłowo wypełniony. Wysyłki które klient zwrotnie opisze za pobraniem lub płatne gotówką, nie będą przyjmowane i w rezultacie wrócą do Nadawcy.
Jeżeli dokonałaś/eś zakupów bez rejestracji odeślij towar samodzielnie na adres:
BBHome Sklep Online
ul. Syta 97B
02-987 Warszawa
Chcesz skorzystać z pomocy w zamówieniu kuriera zadzwoń +48 22 242 87 85 lub napisz email skleponline@bbhome.net.pl
Do przesyłki dołącz dowód zakupu i podpisany formularz zwrotu dostępny tutaj:
Wzór odstąpienia od umowy – PDF
Uwaga!
Bez względu na to w jaki sposób zwracasz towar powinien on zostać zapakowany w odpowiedni sposób, uniemożliwiający uszkodzenie w trakcie transportu.
Zwracany towar zostanie przyjęty tylko wtedy gdy będzie odesłany z kompletną zawartością (również gratisy, upominki itp.), a sam produkt oraz akcesoria będą nieuszkodzone.
Do zwracanego towaru proszę dołączyć wypełniony formularz zwrotu i dowód zakupu towaru.
Nie odbieramy żadnych przesyłek wysłanych za pobraniem! Zwrot odesłany w ten sposób wraca do nadawcy, ponieważ nie jesteśmy w stanie odebrać takiej paczki.